XCB

La Xarxa de Competències Bàsiques és una modalitat de formació i desenvolupament professional docent basat en l’aprenentatge entre iguals i en xarxa, promoguda pel Departament d’Educació.

Formant part de la XCB, l’escola Can Puig pretén fomentar processos de reflexió en equip per tal de transformar la nostra escola en un espai que afavoreixi els processos d’ensenyament i aprenentatge competencials.

El curs 2018-2019 ens vam centrar en el treball globalitzat o per projectes, concebut com una eina per aconseguir la millora dels aprenentatges dels nostres alumnes i l’assoliment de les competències. Aquell curs vam participar en la XVII Jornada Anual de la XCB, celebrada a BCN, amb el projecte “D’on venim els humans?”.

El curs 2020-2021 hem reflexionat sobre l’ús de l’avaluació formativa per afavorir l’adquisició d’aprenentatges competencials i la inclusió, a través del recull personalitzat d’evidències i feedback.

Aquest curs també hem participat en la XIX Jornada Anual de la XCB, en format virtual, presentant el projecte “L’Edat Mitjana 2.0”.