FAIG

El programa FAIG (Fent per Aprendre, Imaginant Globalment) és un programa d’innovació pedagògica impulsat per la Direcció General d’Innovació, Digitalització, Currículum i Llengües) i el CESIRE (Centre de Recursos Pedagògics Específics de Suport a la Innovació i a la Recerca Educativa).

Aquest té com a objectius:

• Aprofundir i consolidar el treball per projectes.
  • Vincular els projectes de treball amb els desafiaments socials de les persones i el planeta perquè esdevinguin Projectes d’Aprenentatge amb Sentit per a l’alumnat.
  • Integrar el “maker” i les possibilitats creatives de la fabricació digital en els Projectes d’Aprenentatge amb Sentit perquè l’alumnat doni respostes innovadores a les necessitats i reptes de l’entorn.

Per altra banda, ofereix guiatge i acompanyament, aprenentatge en xarxa, aliances i acords de col·laboració  amb entitats, comunitats… i la dotació d’una aula maker.

L’escola Can Puig ha estat seleccionada per formar part d’aquest programa a partir del curs 2023-2024.