Willy Fogg

Aquest curs, la proposta temàtica que vam fer les mestres i el mestre de l’escola va ser “els viatges”, amb tot el seu ampli ventall de possibilitats. Ja veureu quins projectes tan originals que han anat sortint!

A classe, vam parlar de la particularitat que tenim aquest curs, en que el nostre projecte no serà sobre el nom de la classe, sinó sobre com crear una empresa (“entrepreneurs”). Després de sotmetre les idees a votació, la elecció final va ser que el nostre grup seria la classe dels i les “Willy Fogg”! No hi ha personatge més viatger que ell!

Aquesta setmana ja hem investigat alguna dada interessant… En Willy Fogg va ser una adaptació en dibuixos animats del personatge Phileas Fogg, de la novel·la “la volta al món en 80 dies” de Julius Verne. Traduït a molts idiomes i portat al cinema i al teatre, fins i tot en Gerònimo Stilton ha fet la seva pròpia versió… Tot i que durant el curs no treballarem ni procesarem informació d’aquest entranyable personatge, ens desperta certa curiositat que anirem aclarint a poc a poc.

També aquesta setmana, han vingut a informar-nos de l’Ajuntament de Sitges sobre el Consell d’Infants i les seves funcions en el poble sitgetà. Sabíeu que el parc de Can Robert va ser una iniciativa dels nens i nenes del nostre poble? Ens van explicar en qué consisteixen les reunions i la importància de tenir representació en les decisions importants de la nostra vil·la. Durant la setmana que ve, triarem el/la representat de la nostra escola d’enguany, animeu-vos!

Aprofito aquesta entrada per a recordar a totes les famílies que el proper dilluns 25 començarem l’activitat de vela al club nàutic de la Fragata. Ens veiem allà a les 16:30. Quines ganes que tenim!!