Molt més que una disfressa…

En aquesta entrada m’agradaria explicar-vos…

El procés de confecció de la nostra disfressa va començar, com gairebé totes les activitats que desenvolupem, amb una conversa de grup a l’aula: com són les ales d’un avió? com podíem fer les nostres? amb quins materials?… Vam decidir fer-les d’una peça ja que vam observar que les ales dels avions no es mouen com ho fan les dels ocells, insectes, dinosaures… També vam tenir clar que havien de tenir motors! Però… quina forma tenen els motors? Moltes d’aquestes qüestions les vam resoldre consultant llibres que vam portar de casa… “Jo tinc un llibre que parla de formes! Demà us el porto!” Va dir una avió. Així ho va fer, i vam descobrir els noms d’algunes formes que ens envolten, com els cilindres. En un altre llibre que va portar una altra avió vam treure idees per pintar les nostres ales: volíem fer barreges amb pintura! Vam treballar en equip per pintar les planxes de cartró.

Per continuar amb els colors, hem posat a classe una capsa mooolt gran amb una taula de llum dins.

Ara teníem que tallar les planxes però… de quina mida? Vam agafar de referència la llargada dels nostres braços estirats, i per això vam resseguir un parell de siluetes i les vam completar, aprofundint una mica en l’adquisició del propi esquema corporal.

També vam practicar l’escriptura del nom per tal de poder identificar la disfressa de cadascú.

Ja veieu quina feinada vam tenir, com vam gaudir i quantes coses vam aprendre!!!

3 comentaris

    1. Rosa Banqué

      Gràcies Paula!
      Properament us explicarem com estem aprofundint en el treball de la geometria mitjançant reptes en robòtica i pel que fa al cos humà, amb l’observació d’elements del cos amb microscopi.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>