VELA 2020-2021!!!

Les escoles de Sitges fan vela quan arriben al cicle superior. És una activitat inclosa a l’àrea d’educació física.

La nostra vila és a la Costa Daurada, és per això que ens ensenyen vela i no esquí.

PROGRAMA

A la nostra escola fem vela al Club Nàutic de Sitges, a la Fragata. Normalment fem les sessions de 15:00h a 16:30h un dia a la setmana.

El programa consta de 5 sessions pràctiques i una de teoria. Aquest any, sisè estem recuperant les que no vam poder fer el curs passat pel COVID- 19.

Hi ha un premi per la persona de cada grup que coopera, ajuda i està atent/a a les instruccions… En definitiva, al navegant que s’ho guanya.

SESSIONS

Portem neoprè o tallavent, fem caiac, llanxa motora, body board… Depèn del temps que faci.

L’equipament de navegació ens el proporciona l´ escola de vela, però la roba la porta cadascú.

Quan entres, t`has de canviar molt ràpid perquè així tenim més temps de diversió. A classe ens separen en dos grups de sis i cada grup té un monitor.

BENEFICIS

L’activitat de vela és molt recomanable per estar en forma mentre et diverteixes. Interactuem amb els amics alhora que aprenem a navegar.

Als nens i nenes de l’Agnès ens agrada moltíssim vela!! En aquest enllaç podreu veure les fotos que anem fent.