Un Nadal molt i molt especial!

Avui ha estat un dia especial a l’escola. Un dia ple d’emocions, sentiments a flor de pell, alegries, somriures i algun que altre plor.

Volem donar les gràcies a tots els nens i les nenes de l’escola pel seu entusiasme, esforç i sobretot pels seus somriures.

Volem donar les gràcies  a totes les famílies que ens heu acompanyat avui i que feu , amb el vostre recolçament, que l’Agnès de Sitges sigui una gran escola.

Agraïr també la dedicació de tots els/les mestres, que amb molt d’esforç i molta il·lusió han fet posible que aquest hagi estat un festival de Nadal magnífic.

Però en especial volem agraïr la tasca feta a les mestres d’Educació Musical de l’escola: la Rosa, la Teresa, la Desirée i l’Araceli .

Des de l’escola us volem dedicar aquest petit video/homenatge del que es per nosaltres l’Agnès de Sitges, UNA FAMÍLIA!

ESPEREM QUE US HAGI AGRADAT MOLT L’ESPECTACLE!

AQUEST  LIP DUB ÉS PER TOTS/TOTES VOSALTRES!

1. Joana Fort

Gràcies per un dia tan emotiu. El festival estava ben preparat, just de mida, molt ben presentat i el lloc molt adequat. Entre tots farem que el departament es penedeixi del menysteniment amb què ens ha tractat fins ara. La manca de ratio per nosaltres és un regal! Bon Nadal a tot l’equip!

2. Sandra

Com diu la Joana, tot ha estat perfecte, ha sigut fantàstic, m’heu fet emocionar, a mí i al Rami.
    Estic orgullosa de formar part d’aquesta familía 🙂
    Bon Nadal!!!