TALLER DE SABÓ

Quin matí tan especial el del divendres passat!

Alumnes de 5è  l’Agnès de Sitges i membres del TEGAR, van compartir molt més que sabons.

Entrant a l’aula de plàstica, ens esperaven 5 professionals, amb davantall verd, del Centre Ocupacional Sant Miquel. El centre Sant Miquel, treballa amb adults amb cert grau de discapacitat, normalitzant la seva convivència en la diversitat de les persones. En la fase de presentació, ens van explicar el procés per a fer sabó, de manera visual i entenedora. A continuació cadascun d’ells es va posar amb un grup de treball, en total 4, i vam triar els colors i els aromes que utilitzariem en els nostres sabons. Va ser molt enriquidor experimentar les barrejes i compartir aquell moment junts.

En acabar, cada alumne es va poder emportar unes mostres de sabó, i uns records que tan de bo no oblidin mai.

Si voleu veure algunes fotos del moment, podeu clicar aquí. No voldria acomiadar aquest post sense agraïr als 5 valents i valentes que van venir a compartir el seu coneixement amb nosaltres i a les seves monitores per fer una feina tan ben feta. Moltes GRÀCIES.