STOP-MOTION

Stop-Motion són dues paraules antònimes que juntes tenen un nou significat. És una tècnica audiovisual que consisteix en donar la sensació de moviment a partir de fotografies o dibuixos.

En l’actualitat existeixen un munt de recursos audiovisuals que utilitzen aquesta tècnica; els dibuixos animats, els gifs, els boomerang i per descomptat, les pel·lícules de cinema.

Per a un segon de projecció es necessiten 25 fotografies, imagineu quants anys poden arribar a trigar en fer una pel·lícula sencera! La planificació és molt important per poder transmetre un missatge entenedor.

No podem acomiadar aquesta entrada sense donar les gràcies a l’Ajuntament de Sitges per oferir a les escoles tallers actuals amb un gran rerefons educatiu.

Si voleu veure les creacions dels nostres alumnes de 6A i fotos del “making off”, cliqueu aquest ENLLAÇ i gaudiu de la nostra creativitat!