SOM PROTAGONISTES A P3 (curs 2019-2020)

És ben sabut que la narració de contes té molts beneficis pels infants. 🙂

A més a més de permetre gaudir d’una gran estona entre pares i fills/es, ajuda al infants a: estimular la imaginació i la creativitat, potenciar el desenvolupament de l’atenció i la memòria, descobrir i entendre el món que ens envolta,  gestionar les emocions, afavorir el desenvolupament del llenguatge i l’expressió no verbal, aprendre valors morals (generositat, paciència, l’amistat…)

Així doncs, que millor manera pels infants de P3, que iniciar-se com a protagonistes a la seva nova escola, tot narrant un conte amb la col·laboració de les seves famílies.

Els hi encanta escoltar històries de tot tipus: animals, fantasía, populars, inventats…

UNA GRAN EXPERIÈNCIA PER PARES I FILLS/ES QUE ELS HI FA SENTIR-SE MOLT ESPECIALS ! 😀

Us volem mostrar en aquest enllaç un recull d’imatges que mostren la gran estona que passem tots/es junts/es! 😉

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *