Pas a pas!

Enguany i amb ànim de anar creixent i evolucionant estem engegant diversos projectes a l’escola.

L’educació actual ens porta a la constant incorporació de les noves tecnologies a la rutina diària de la classe. (TAC: Tecnologies de l’Aprenentatge i la comunicació).

Enguany hem habilitat el que denominem “aula tecnològica”. En aquest espai els alumnes poden cercar informació, treballar textos i activitats de forma motivadora, construir el seu propi aprenentatge mitjançant activitats interactives i experimentals   i d’altres que anirem fent i incorporant al llarg del curs.

Els alumnes de Cicle Superior ja en fan ús i a Cicle Inicial ja juguen i aprenen amb la PDI.

Estem a l’espera de nous recursos per anar avançant, i pas a pas , fer de la nostra escola un espai actual, innovador i creatiu.

Us deixem algunes imatges….