Nova web!!!

NOVA WEB!!!

Amb aquesta nova pàgina web volem fer tota la comunitat educativa particep del projecte d’escola.

En aquesta web trobareu tota la informació necessaria per l’organització i funcionament del centre.

Des de la capçalera podreu accedir a aquells documents més importants i descarregar-los.

Des de l’icona MENÚ podreu accedir a tota la informació sobre la nostra escola: projecte educatiu, activitats dels alumnes, serveis, etc.

Disposareu de diferents enllaços per qualsevol tipus d’informació, que necessiteu, dels serveis municipals, i/o entitats interessants .

Tot i que encara estem treballant, esperem que aquest nou espai us sigui d’ajuda i es converteixi en un espai que permeti la col·laboració i la implicació de tots i totes, en la nostra escola.

Endavant Agnès de Sitges!!!