MÚSIQUES PER ENTRAR A L’ESCOLA

Resultat d'imatges per a "música"

Bona tarda famílies,

Heu escoltat amb atenció la música que sona quan arribem a l’escola? La música ens ajuda a expressar les nostres emocions i també té molta influència en el nostre estat d’ànim. És per això que volem que els nostres nens i nenes entrin a l’escola amb alegria i ganes de compartir experiències, d’aprendre, de jugar junts….

Des que hem tornat de vacances hem estat posant per entrar a l’escola les cançons que han triat els nostres infants.

Durant el mes de Gener hem escoltat les següents cançons:

BICICLETES (triada per la classe de 6è)

Madre tierra (triada per 2n)

Cada mes anirem explicant-vos quines músiques hem escoltat i quines classes les han triades.

I no ho oblideu: “Qui canta, els seus mals espanta”

Mestra de música