L’Hort escolar.

L’hort és un dels projecte que duem a terme a l’escola com a una eina que afavoreix i contribueix a l’educació mediambiental i al desenvolupament individual i social, ja que afegeix una dimensió pràctica als aprenentatges. Pot reforçar matèries instrumentals com les llengües i les matemàtiques, i d’altres com les ciències naturals, la tecnologia i les ciències socials.

A més l’Hort s’emfatitza com a projecte d’interacció entre família i escola.

Són pares, mares i avis de l’escola qui ens ajuden a portar a terme aquesta tasca.

Voem des d’aquest petit espai donar les gràcies a totes aquelles famílies que han col·laborat  i sobretot a l’Avi Miquel, una peça fomamental per duur a terme aquest projecte.

GRÀCIES MIQUEL!

Ja podeu entrar a veure com hem dut a terme aquest projecte a l’apartat “Què fem?”. Ho trobareu al Menú principal.