L’Escola al Cinema Fantàstic.

Els/les  nostres nens i nenes han fet una feina magnífica i ens ho reconéixen.

MOLT BÉ!!!!!!

Us adjuntem el contingut del mail que hem rebut a l’escola:

Benvolguts companys,

En nom del Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya, volem expressar un sincer agraïment pel suport i implicació de LES ESCOLES en la realització de la 50a edició del Festival.

Gràcies a la vostra aportació i la d’altres col·laboradors hem pogut oferir un any més la millor imatge al nostre públic incondicional, així com assolir de nou els objectius desitjats.

Esperem que hagi estat de nou una experiència enriquidora i productiva tant per vosaltres com per els vostres alumnes.

Us enviem per wetransfer un recull de fotografies de les fantàstiques decoracions, quadres i visita al cinema, estem entusiasmats!

Us esperem l’any vinent amb la mateixa il·lusió, perfeccionant tot el que calgui per a que sigui encara millor.

Una forta abraçada, i si us plau feu extensiu el nostre agraïment a la resta del equip.

Una salutació