La tornada a l’escola!!!

Hola, som el grup de 6è. !

Aquesta és la nostra primera entrada al bloc!

Estem molt emocionats!

Aquest any serà diferent perquè han separat el grup en dos:  6è A i 6è. B.

El grup de 6è. A té de mestra a la Carol i el grup de 6è.B té a la Lola.

Estem contents/es per tornar al “cole”, ja que, tot i que ens hagin separat en dos grups ens hem tornat a veure.

Cada matí quan entrem a l’escola ens prenen la temperatura i ens desinfectem les mans.

Aquest curs, com som més grups necessitem més espais de pati. Com a novetat, han inclòs la zona del bosquet i la del parc de davant de l’IAB. És molt divertit baixar als gronxadors!! Però sempre que entrem i sortim de la classe per a qualsevol motiu , ens hem de desinfectar les mans.

Com hem estat molts mesos a casa , aquests primers dies, hem fet proves per a veure de que ens enrecordàvem. Hem començat a treballar allò que no vam poder fer a cinquè.

Aquesta setmana comencem les especialitats.

Al menjador abans sempre jugàvem amb els altres cursos , ara en canvi estem amb zones separades.

Fins aviat, amb més noticies de 6è!😊