La importància del gust per la lectura

Hola!

Una de les millors maneres d’aprendre el procés de la lectura i l’escriptura és a través de la pràctica. Per aquest motiu, és molt important dedicar una estona diària a què els alumnes i les alumnes llegeixin, es familiaritzin amb diferents tipus de llibres, amb diferents tipologies textuals i amb llibres en diferents llengües. Així doncs, des de l’escola es propicia que l’alumnat tingui diversos espais i moments per a llegir, amb l’objectiu d’adquirir gust per la lectura a través d’obres que els motivin i que els permetin gaudir d’històries de tota mena.

D’aquesta manera, els nens i nenes de la classe de les emocions, cada matí, dediquem 30 minuts a llegir, en ocasions de manera individual, en ocasions en parelles o en petit grup i cada vegada gaudeixen més d’aquest moment de lectura. Descobreixen històries fantàstiques, aprenen sobre ciència i tecnologia i comparteixen amb els seus iguals la màgia de la literatura.

Al següent enllaç podreu veure com d’apassionats i apassionades estan amb la lectura!