GIMCANA 2022

Desprès de dos cursos escolars, degut a les mesures de seguretat davant la Covid-19, ens sentim molt afortunats/des i enormement feliços/es per tornar a realitzar les ACTIVITATS CONJUNTES que fèiem cada trimestre.

Tota l’escola fem equips amb alumnes de P3 fins a 6è per fer conjuntament activitats 😀

Per fi,  aquest tercer trimestre ens hem pogut reunir de nou i realitzar la SUPER GIMCANA.

16 grups d’alumnes han realitzat 8 proves ben diverses: degustar i esbrinar aliments amb els ulls tancat; carrera de sacs; carrera de relleus; maquillatge; el joc de les cadires; coreografia en equip; omplir contenidors d’aigua amb esponges; tocar objecte sense mirar i esbrinar què és.

Els infants HAN GAUDIT MOLTÍSSIM de l’experiència i els adults ens hem emocionat de veure’ls tan feliços tot compartint aquesta experiència tots/es junts/es. El companyerisme, la solidaritat, la cooperació, l’ajuda i la cura envers els altres han primat en tot moment!!!

DE NOU TORNEM A ESTAR JUNTS/ES I ENS ESPEREN INFINITS MOMENTS D’APRENDRE I GAUDIR CONJUNTAMENT!! 🙂 😉

RECORDS DE LA GIMCANA