Escola Nova 21

L’escola Agnès de Sitges som una escola activa, amb ganes de créixer, aprendre i avançar.

Amb aquestes premises i tota la il·lusió per aprendre i compartir tot junts  l’educació dels nostres infants, l’escola demanarà de cara al curs vinent ser una de les 200 escoles de Catalunya participants en el Projecte Escola Nova 21.

Esperem amb moltes ganes ser una de les escoles escollides i poder oferir als nostres alumnes i famílies un projecte de futur, avançat i propi d’una societat que avança, que creix i que demana canvis en l’educació.

Cliqueu sobre l’enllaç per tenir més informació!

Escola Nova 21