Emprenedors a l’Agnès de Sitges

Des de l’escola creiem importantíssim fomentar en els nostres alumnes l’optimisme, la fixació de metes, l’esforç , la cerca de camins per a superar-se personalment i el hobbies com a eina fonamental per desenvolupar  el propi talent.

Aquest és el segon any que participem en el “Projecte Emprenedoria”, i tots/es junts/es anem avançant, aprenent  i construint una nova forma de veure l’educació.

Els alumnes de la classe de Willy Fogg , amb l’ajuda de l’empresa KACTUS ,als quals volem agraïr la seva col·laboració,  estan treballant per un objectiu comú, per portar endavant la seva cooperativa.

Aquí us deixem  una  mostra del que estan fent, de la seva implicació, motivació, creativitat i empenta.

Ells i elles tenen el talent, nosaltres intentem facilitar-los les eines, però ells i elles són el VALENTS/VALENTES!

GRÀCIES nois i noies i GRÀCIES KACTUS.