ELS EMOJIS S’ACOMIADEN MOLT ORGULLOSOS DE P5!!!

Estimades famílies,

Avui ha sigut un dia molt especial! Els Emojis s’han acomiadat del seu darrer curs d’educació Infantil, amb la companyia de tots/es els/les alumnes i mestres de l’escola.

Han gaudit molt d’aquest dia, ja que per ells/es significa molt més que canviar d’etapa. Senten que han crescut en coneixements, valors i experiències molt divertides i inolvidables. Avui s’han vist grans somriures de complicitat i satisfacció personal!

Per començar els infants de P4 s’han acomiadat dels Emojis amb una carta molt especial.

Així mateix els/les alumnes de 1r els han donat la benvinguda a la nova etapa d’educació primària.

Tot seguit, s’han mostrat tots els records que hem guardat a la “capsula del temps”, la qual la tornaran a obrir quan finalitzin 6è de primària, l’any 2025.

Després, un/a per un/a han rebut el seu diploma commemoratiu.

I finament han cantat una cançó per engrescar el final d’aquest gran comiat.

Sens dubte, ha estat UN PRECIÓS DIA PER RECORDAR!!!

FOTOS DEL GRAN COMIAT