DIA DE L’EDUCACIÓ FÍSICA

Demà, 28 d’abril, celebrarem el dia de l’Educació Física.

Enguany i donada la situació actual que estem vivint ho celebrarem a l’escola.

El DEFC és una iniciativa que vol mostrar a la societat com és l’actual Educació Física a les escoles.

Mostrar la importància de l’Educació Física pel desenvolupament integral i integrat en totes les edats.

Donar a conèixer la nova Educació Física: integradora, variada i divertida.

Fomentar la pràctica d’activitats físiques variades i en companyia pel benestar físic, psíquic i social.

Conscienciar dels alts índexs de sedentarisme al nostre país amb el problema de salut i elevat cost sanitari que comporta.

Mostrar a la societat la part de la feina realitzada a les classes d’Educació Física.

Promoure la difusió d’activitats físiques saludables poc conegudes.

Transmetre els valors que la pràctica de l’activitat física ajuda a potenciar: esforç, autosuperació, cooperació, empatia.

Animar a la societat a adoptar un estil de vida actiu.

Promoure la necessitat d’un augment d’hores d’Educació Física al sistema educatiu en sintonia amb l’opinió del ministeri de sanitat, el CSD, la UNESCO i la OMS.

Durant tot el dia els nostres infants participaran en el que anomenem “pauses actives” ( petites parades entre classes per a poder reactivar-nos o relaxar-nos per a potenciar l’aprenentatge) i que ja portem duent a terme des de fa alguns cursos.

A més durant patis i classes d’educació física posarem  èmfasi en la importància de l’activitat física pel nostre ben estar físic i mental.

ESTIGUEU ALERTA PER VEURE LES IMATGES!😊