Comencem l’any amb la nostra “Panera”.

Ja és tradició a l’escola Agnès de Sitges que els alumnes de sisè preparin el sorteig “post-vacacional” per recaptar diners per al seu viatge de final de curs.
Enguany, la panera ve plena de regalets exclusius que diferents establiments de la nostra vila han donat amb il·lusió i sense lucre.
Si encara no tens les teves participacions, estàs a temps de comprar-ne!
Durant aquesta setmana, a les 16:30h, hi haurà alumnes venent les seves últimes butlletes, no te’n quedis sense!
Aprofitem per agrair, un cop més, a tots els establiments col·laboradors que ha han fet possible.
GRACIES                                                                                               (Cliqueu a sobre per veure l’enllaç)

MIREU QUANTS PRODUCTES!!!