CANAL OLÍMPIC

Sortir de l’escola amb els amics i amigues, fer activitats que els agrada, i tenir temps per a experimentar, fan d’aquesta sortida un èxit absolut.

Els i les alumnes del cicle superior van gaudir d’un dia al Canal Olímpic. L’activitat de tir amb arc va ser ideal per a posar en pràctica les seves destresses amb les fletxes; atenció, concentració, coordinació i treball d’equip. Són molt hàbils!

En acabar, van fer un passeig en barca, prenent decissions i guardant la calma per a no tombar-les! Remar no va ser l’única activitat, van haver de seguir consignes dels monitors aconseguint jugar en equips.

Després de dinar, en les mateixes instal·lacions, van estar practicant acroesport amb l’ajuda del Lluis, que en sap moltíssim!

Tot plegat, va fer que la canalla passés un dia inoblidable al Canal Olímpic.

Teniu un recull de les millors fotos aquí: classe dels Guiness Record dels esports i classe de l’escalada.