Beques de menjador i transport escolar. Curs 17-18.

Des del Consell Comarcal del Garraf, ens informem del termini per presentar la sol.licitud d’ajut individual de menjador i de desplaçament. Així com la sol.licitud de transport escolar obligatori i no obligatori, per al proper curs 2017-2018.

A l’icona SECRETARIA de la capcelera i dins l’apartat “Beques i ajuts” trobareu tota la informació per descarregar: full informatiu, bases i impressos de sol·licitud dels diferents serveis.

Aquesta informació també està disponible a la web del Consell Comarcal del Garraf www.ccgarraf.cat

SECRETARIA. Beques i ajuts