CLICA AQUÍ PER A MÉS INFO SOBRE LA PREINSCRIPCIÓ 2021-2022

CLICA AQUÍ PER ACCEDIR A L’OFERTA INICIAL

CLICA AQUÍ PER ACCEDIR A LES LLISTES AMB EL BAREM PROVISIONAL

Període de reclamació del 20 al 26 d’abril

En cas que necessiteu realitzar una reclamació podeu fer-ho a través d’aquest enllaç:

CLICA AQUÍ PER ACCEDIR A LES LLISTES

DIA DE L’EDUCACIÓ FÍSICA

Demà, 28 d’abril, celebrarem el dia de l’Educació Física.
Enguany i donada la situació actual que estem vivint ho celebrarem a l’escola.
El DEFC és una iniciativa que vol mostrar a la societat com és l’actual Educació Física a les escoles.
Mostrar la importància de l’Educació Física pel… Llegeix més»

COLÒNIES DE CICLE INICIAL!

Fa uns dies que hem tornat d’unes magnífiques i esperadísimes colònies. Tots estàvem molt nerviosos i nervioses ja que eren les nostres primeres colònies. Tres dies i dos nits plens d’emocions, jocs, entorns naturals i moltes aventures que gràcies al Pirata Tim vam poder gaudir… Llegeix més»

CM Role-playings: food.

Hi families!!
We would like to share with you the excellent work that our CM students have done with the speaking activities “At the market”,”At the restaurant” and “Cooking at home” both role-playings.
Sorry for the sound and video image quality.

Enjoy!!🙂🙂
_______________________________________________________________________________

Hola famílies!
Ens agradaria compartir amb vosaltres l’excel·lent… Llegeix més»

PSICOMOTRICITAT A P3

Hola Famílies!
Durant aquest primer i segon trimestre els infants de P3 han realitzat moltes activitats de psicomotricitat.  Mitjançant el joc hem conegut el nostre propi cos, les nostres capacitats motrius, expressives i creatives a partir del moviment.  També, hem après a comunicar-nos, a establir relacions afectives… Llegeix més»

SETMANA DE CARNAVAL A P4

AQUESTA SETMANA DE CARNAVAL HA ESTAT MOLT DIVERTIDA!!! 😀😍
HEM GAUDIT MOLT DE FER QUELCOM DIFERENT, TOT SEGUINT LES CONSIGNES DEL NOSTRE ESTIMAT GUS. 😋
HA SIGUT TOT UN REGAL PODER COMPARTIR UNS MINUTS D’ALEGRIA  AMB LA RESTA D’ALUMNES DE L’ESCOLA. LA PETITA RUA ENS HA… Llegeix més»

CARNAVAL 6è 2021

Aquest Carnaval ha estat diferent però no menys divertit que altres anys.
Les consignes del Rei Carnestoltes ens han anat endinsant en la màgia i alegria de l’últim dia. Com ja haureu vist a IG de l’escola, hem publicat un vídeo a on veureu les disfresses… Llegeix més»

Carnaval a CI 1

Hola a tothom!!
Aquesta setmana ha sigut el carnaval a l’escola. Hem seguit les diferents consignes: sabates diferents, pentinat divertit, pijama, disfressa lliure i disfressa del projecte de Frankenstein!
Ho hem passat genial!!! Podeu veure algunes fotos en aquest enllaç.
BON CARNAVAL!!!