COMENCEM EL CURS 2018-2019 AMB LA MILLOR DE LES NOTÍCIES:

L’Ajuntament de Sitges signa el conveni amb la Generalitat que permetrà construir l’Escola Agnès de Sitges.

L’Alcalde de Sitges, Miquel Forns, i el conseller d’Ensenyament, Josep Bargalló, signen el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament i la Generalitat per iniciar el procés de construcció de l’escola Agnès de Sitges. Es preveu que les obres de l’edifici comencin a finals d’aquest 2018 amb l’objectiu que el centre educatiu entre en funcionament el curs 2020-2021.

Dia ple d’emoció continguda i d’alegria desprès de tants anys d’espera

CLIQUEU L’ENLLAÇ PER VEURE EL VIDEO QUE MARICEL TV VA EMETRE: INFORMACIÓ

Regata Escolar 2018

El passat dissabte dia 9 de juny, els/les nostres alumnes van participar a la Regata escolar  ,organitzada pel Club Nautic Sitges, i aprofitant la  jornada de portes obertes (Marina day), amb d’altres escoles del municipi.
L’actitud de respecte, companyerisme i esforç, com sempre,  va estar present… Llegeix més»

DIADA DE CORPUS

Ahir va tenir lloc la celebració del dia de Corpus a Sitges.
Des de l’escola vam participar amb una bonica catifa situada al carrer Parellades.
Volem agrair a totes les famílies que vam col·laborar la seva feina i implicació i a l’AMPA per la seva disposició i… Llegeix més»

REGATA ESCOLAR

RECORDEU QUE EL PROPER 9 DE JUNY, I COINCIDINT AMB EL MARINA DAY, ELS/LES ALUMNES DE SISÈ PARTICIPARAN A LA REGATA ESCOLAR.
US HI ESPEREM A PARTIR DE LES 10:30 h .
PODREU GAUDIR TAMBÉ DE LES JORNADES DE PORTES OBERTES QUE ENS OFEREIX EL CLUB NÀUTIC… Llegeix més»

FESTA PER UNA SOCIETAT INCLUSIVA

Ens plau recordar-vos que la Festa per una Societat Inclusiva tindrà lloc el proper dissabte 26 de maig entre les 17h i les 21h a La Fragata.
A la festa hi trobareu 40 tallers funcionant paral·lelament, entre ells, tallers de sensibilització, eslàloms en cadires de rodes, boccia, autos de xoc… Llegeix més»

Teatre a l’escola.

Avui han vingut a l’escola la companyia “Jumping ducks” a  presentar la seva obra “Little red, riding rocks”.
La posada en escena ha estat excepcional.
Ha estat un musical de qualitat.
Els/les nostres alumnes han gaudit de teatre en anglès a l’escola.
CLIQUEU PER VEURE IMATGES: Llegeix més»

UN REGAL MOLT ESPECIAL!

AVUI HEM REBUT UN MERAVELLÓS REGAL QUE L’AVI DEL DARIO, L’HORACIO ELENA, HA FET PER LA NOVA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA.

GRÀCIES

Audició Musical

Bon dia. Ja tenim aquí la primavera. A la classe de música estem escoltant “La Primavera” de les Quatre Estacions de A.Vivaldi.
En aquest enllaç podeu veure el vídeo que hem vist a classe.
La Primavera

Hem celebrat el dia de la Dansa

El passat divendres, dia 27 d’abril, tots els nens i nenes de l’escola vam participar en un acte molt especial per celebrar el dia mundial de la dansa ( 29 d’abril).
Des de l’àrea de música es van coordinar i practicar totes les danses.
Va estar una… Llegeix més»

Els punts de llibres.

Ahir a l’escola vam fer la venda solidària dels punts de llibre elaborats pels/ les  nostres alumnes.
La venda ha estat un èxit. Des de l’escola volem agraïr a totes les famílies l aseva implicació, col·laboració i ajuda.
Volem fer uan menció especial a la Mª José… Llegeix més»

Premi Jornades solidàries.

La nostra alumna i companya Martina Girona, de tercer de primaria, ha estat premiada pel seu treball a les Jornades solidàries.

MOLTES FELICITATS , MARTINA!