Moments del curs 2022-2023

Aquest curs hem celebrat la festa de les famílies. Ha estat un dia magnífic pel que fa al temps i la companyia. Les famílies han visionat un vídeo de tot l’alumnat de l’escola i han gaudit de la fantàstica exposició dels seus treballs. Després l’alumnat han fet una actuació i hem gaudit de diferents tallers al pati. Per acabar hem anat al jardí per beure i menjar-nos uns plats que les famílies ens han preparat.

Famílies, moltes gràcies per venir a veure’ns!

Compartim amb vosaltres el vídeo amb una petita mostra de tots els grups del nostre centre, esperem que us agradi.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *