Benvolgudes famílies,
Us volem informar que durant els dies 19 al 23 d’abril,  celebrarem al centre la setmana de Sant Jordi .
Aquest curs tornarem a tenir un Sant Jordi diferent. El passat estàvem a casa confinats i aquest el podrem celebrar al centre, però sense poder compartir amb les famílies les activitats i la celebració dels Jocs Florals, com a cloenda de la setmana.
Es faran diferents activitats a l’ escola algunes programades pel centre i altres subvencionades per l’ AFA.
Durant els primers dies de la setmana entre tots decorarem l’escola.
El Dimecres 21 des de 3r fins a 6è els nens/es podran veure la representació de “ La llegenda de Sant Jordi i contes d’arreu del món “ de la companyia : Sensedrama Teatre–  Sílvia Molins i Francesc Ollé.
El Dijous 22 els nens/es  d’E. Infantil i Cicle Inicial podran gaudir d’un conte amb la Clara Algaba i d’un taller per fer titelles.
El Divendres 23 per cicles celebrarem els Jocs Florals del centre.

REUNIÓ INFORMATIVA CASAL D’ESTIU I CASAL ESPORTIU AE FS ARRELS – Dijous 22 d’Abril a les 17.30h AFA  (via MEET)

GUIA PRE-INSCRIPCIÓ CURS 2021 – 2022

Resum del calendari i terminis de preinscripcions curs 2021 – 2022