Activitat de Piscina

El curs 2015_16 es va aconseguir que, des de l’IBE i l’IMPD s’hagi aprovat, com a programa de suport a les activitats aquàtiques dels centres d’educació especial, la campanya “A L’AIGUA!” per la qual els nostres alumnes poden participar gratuïtament a l’activitat i amb el suport de dos monitors especialitzats de Joc Viu
Es continua realitzant a les instal·lacions de “Can Cuyás” i aquest curs serà els dijous i divendres en 3 sessions diàries de 10:15 a 11h, de 11 a 11:45h i de 11:45 a 12:30h.
En aquesta activitat els responsables del curset de natació són els monitors de Joc viu però els professionals de l’escola aprofitaran aquesta ocasió per fomentar hàbits d’autonomia personal i vetllaran per col·laborar amb els monitors davant possibles dificultats per atendre els alumnes.