Menjador escolar

Aquest servei compta amb el servei d’1 cuinera, 1 auxiliar de cuina i amb el suport de 23 monitors més la figura de la coordinadora de menjador, que és la responsable de gestionar i organitzar aquest espai de lleure.

El nostre centre disposa de cuina pròpia i tots els alumnes seguiran el menú establert per l’escola que els hi serà lliurat mensualment.

Aquest espai disposa de dues portes d’accés al menjador i dues portes per treure el menjar de la cuina, per tant, podem fer dos espais ben diferenciats. A més a més, hem creat un tercer espai, el de les aules

El menjador és lectiu. Per això els professionals del centre participen en aquesta activitat per tal de fer un treball d’hàbits i autonomia d’acord amb les seves programacions. L’equip de monitoratge arriba a les 14:30, s’encarrega del lleure i de la sortida a l’autocar.

Organització del temps del dinar:

TORN
                      MENJADOR
      AULES
GRUPS 3,4,6,7,8,13,14,15 GRUPS 1, 2 i 5
GRUPS 10, 11, 12,16,17

Cada mes pengem el menú a la pàgina web. Aquí podeu consultar el menú d’aquest mes amb totes les variants.

MENÚ BASAL I VARIANTS

Compartim també el menú basal adaptat pel grup 17:

En cas que el seu fill/a hagi de seguir dieta de règim o pateixi alguna intolerància o al·lèrgia, hauran de comunicar-ho al centre, omplint el full que us donarà l’administrativa del centre.

Si us voleu posar en contacte amb la coordinadora de menjador podeu trucar al telèfon de l’escola de 14:00 a 16:00 hores.