Aspectes Organitzatius i Pedagògics

Estructura organitzativa en quant als professionals del centre

Tal com és prescriptiu en tots els centres, tres docents assumeixen els càrrecs de coordinadors de prevenció de riscos laborals, informàtica i LIC. Els càrrecs de coordinadors d’educació especial previstos per als nostres centres, enguany els hem destinat a la coordinació de Tallers, Agenda 21, departament matemàtiques i sala multisensorial. Així mateix es manté la persona dedicada a la coordinació del funcionament del servei de menjador.

S’han organitzat diverses comissions com a grups de treball, algunes d’elles derivades de les coordinacions d’Informàtica, Lic/comunicació i llenguatge, A21, tallers, matemàtiques i sala sensorial i altres per al manteniment d’espais i ambientació del centre, per a la organització i manteniment de material de pati i per a la organització de festes.

Estructura dels agrupaments de l’alumnat i trets rellevants

Aquest curs l’escola continua organitzada en 19 tutories. Els alumnes dels diversos grups tenen edats similars podent haver algun cas que es desvia però que per perfil i nivell evolutiu estigui ubicat en un grup, amb aquest criteri 2 agrupaments correspondrien a edat d’Educació Infantil, 4  a edat d’Educació Primària, 3 a pretallers, 2 a ESO A, 2 a PTVA A, 3 a ESO B  i 3 a PTVA B.

Escolaritat compartida

Aquest curs, de moment, 8 alumnes del centre (1 de l’etapa infantil i 3 de Primària) seguiran la modalitat d’escolarització compartida amb altres escoles de Nou Barris.