Justícia, volem que ens escoltin!

Bon dia,

Som els i les alumnes dels G12 i G13 del CEE Sant Joan de la Creu. Ens hem assabentat que 5 dels i les educadores del nostre cole avuí marxen perque ha hagut un concurs que han guanyat altres persones.

Estem molt tristos perque marxen i també enfadats amb les persones que han decidit fer aquest concurs. A més a més, tenim molta por perque no coneixem a les persones que vindran a cuidar-nos i estar amb nosaltres.

Volem que es quedi la Iris al nostre grup. És una bona companya de classe i ajuda molt als alumnes. La necessitem a l’escola. Ens cuida molt, ens coneix i ens entén.

• Quina és la nostra “por” quan marxi la Iris?

• IYAD: SI ELLA SE VA, ME IRÉ DEL COLE. QUEREMOS HUELGA
  • JESÚS: SI SE VA LA IRIS YO TAMBIEN ME VOY DEL COLE, (Todos le siguen)
  • ERIC: ESTO ES MUY SERIO. IRIS, NOS HAS AYUDADO MUCHO.
  • IKER: LA PERSONA QUE HA DECIDIDO ESTO ES MALA PERSONA, NO HA PENSADO EN NOSOTROS
  • ANDRÉS: LAS COSAS NO SE HACEN ASÍ. QUEREMOS VENGANZA
  • ENCARNA: SE QUEDA UNA PERSONA MENOS. NOS DA MIEDO LA PERSONA QUE VENGA PORQUE NO SABEMOS SI VA A QUERER ESTAR CON NOSOTROS
  • EMMA: NOS PONEMOS MUY TRISTES
  • SALMA: ¿QUIÉN NOS AYUDARÁ? NO PODRAN ESTAR POR TODOS
  • LORENA: TENGO MUCHA RABIA
  • PAULINO: ESTO NO SE VA A QUEDAR ASÍ
  • DAIRON: QUE SE QUEDE HASTA FINAL DE CURSO

ERIC:Per què marxen a mitad de curs? Sols han passat 5 mesos”:

• SE VAN MUCHAS PESONAS JUNTAS A MITAD DE CURSO, NO ESTÁ BIEN
  • NOS PONE MAS TRISTES A MITAD DE CURSO
  • AL INICIO DE CURSO ES NORMAL, SIEMPRE HAY PERSONAS NUEVAS, AHORA NO
  • ESTO ESTÁ MUY MAL HECHO

Senyors/es consellers/es, aquest concurs que heu organitzat, ens està afectant de manera negativa en el nostre dia a l’escola, a més de posar-nos ben tristos. Demanem que se’ns escolti i que si cal, estem disposats a presentar-nos al Consorci per entrevistar-nos personalment amb les persones responsables del concurs per explicar les raons d’aquesta injusticia i reclamar els nostres drets.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *