Eduquem per la pau

Bon dia, companys i companyes del Sant Joan de la Creu.

El grup 13 estem molt preocupats per la guerra d’Ucraïna. Hem fet una carta per la família d’un nen de l’escola ucraïnès, hem dissenyat unes xapes per defensar la pau i li hem regalat a la família.

Ahir la família ucraïnesa ens va contestar la carta i ens va agrair el nostre suport!

A partir de tot el que està passant hem pensat que com escola podem convertir-nos en un punt de recollida de productes de necessitat bàsica com són aliments, medicaments i roba.

El proper dilluns 28 de març tothom que vulgui podrà portar a l’escola aquests productes.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *