Dia internacional de les persones amb discapacitats.

Un any més a Nou Barris es fan actes diversos per a la celebració del Dia internacional de les persones amb discapacitat del 3 de desembre al 3 de gener.

Avui  s’ha fet un acte commemoratiu a les 11 h al Pati de la Seu del Districte, amb el ball conjunt, amb coreografia inclosa i música de Macaco i Els Catarres. Amb la participació d’escoles,centres ocupacionals, entitats de persones discapacitades….Entre tots ells estavèm nosaltres!

Celebrant el Dia Internacional, es vol recordar que cal treballar per superar els reptes que constantment se’ns plantegen des de diferents àmbits de la vida ciutadana per assolir l’objectiu desitjat: una societat 100% accessible i 100% inclusiva, en què totes les persones hi puguin viure, gaudir i participar d’una manera plena i autònoma.

Us deixem el vídeo del ball sencer que varèm gravar al pati de l’escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *