Tasques MATES ESO

A continuació, trobareu les tasques proposades per treballar les matemàtiques des de casa durant el confinament. Hi ha feina diferenciada per l’alumnat que cursa l’ESO, tant 1r Cicle com 2n Cicle, i l’alumnat que s’està preparant el Graduat d’ESO (GESO).

En tot moment, l’alumnat pot contactar via correu electrònic amb les professores de matemàtiques per resoldre dubtes i entregar les tasques.

L’alumnat de 1r Cicle i 3r d’ESO haurà de comunicar-se amb la Joana, el seu correu electrònic és frauchj@flordemaig.cat

L’alumnat de 4t i 5è d’ESO haurà de comunicar-se amb la Marta, el seu correu electrònic és villarroyaam@flordemaig.cat

En la mesura del possible, convidem als familiars i tutors a supervisar i proporcionar acompanyament i suport a l’alumnat en la realització i entrega de tasques.

1. PER A L’ALUMNAT D’E.S.O. DE 1R I 2N CICLE (excepte G.E.S.O.)

IMPORTANT! Un cop per setmana, els divendres, us convidem a enviar un correu electrònic a la professora. En aquest correu electrònic heu d’adjuntar una foto de la feina feta durant la setmana i, si feu la feina a l’ordinador, podeu enviar l’arxiu del dossier fet. D’aquesta manera, sabrem què esteu treballant i podrem corregir els vostres dossiers, contestant al vostre correu.

Recordeu que 1r, 2n i 3r d’ESO l’envien a la Joana i que 4t i 5è d’ESO l’envien a la Marta. Sobretot, poseu el nom i cognoms i també el curs, a l’inici del correu electrònic que envieu.

ACTIVITATS D’INTRODUCCIÓ AL TEMA NOU “LES MESURES”

El dossier de “Mesures” conté activitats sobre mesures de longitud, capacitat i pes que podeu fer a casa per introduir el tema nou i començar a treballar.

Aquestes activitats són prioritàries, cal començar per aquest dossier. Un cop acabat el dossier de “Mesures”, podeu fer les activitats complementàries.

No és necessari imprimir el dossier, podeu anar responent les preguntes en un full on consti el títol del dossier, el numero de l’exercici i la resposta.

Clicka sobre el dossier per descarregar-te’l: MESURES

ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES PER SEGUIR PRACTICANT:

Una vegada heu acabat el dossier de “Mesures”, podeu continuar treballant amb aquestes activitats complementàries.

• Activitats online

Accedir al web fent click a https://www.thatquiz.org/ca/

És una web amb activitats online de matemàtiques. Haureu d’escollir els següents temes:

• Bloc Enters: aritmètica
  • Bloc Conceptes: diners i mesura.
  • Bloc Geometria: recta numèrica.

Un cop entreu a l’activitat, a l’esquerra hi ha un menú per modificar la dificultat (nivell) i també les opcions que podeu escollir per treballar.

• Activitats de dossiers de càlcul:

Els dossier contenen operacions bàsiques per repassar i seguir practicant. Trieu aquelles operacions bàsiques que heu treballat a l’institut i aneu realitzant els següents dossiers a mesura que aneu superant els dossiers.

No és necessari imprimir el dossier, podeu anar responent les preguntes en un full on consti el títol del dossier, l’operació i el resultat.

Clicka sobre els dossiers que vulguis fer per descarregar-te’ls: CÀLCUL

1. PER A L’ALUMNAT QUE ES PREPARA PER G.E.S.O.

IMPORTANT! Un cop per setmana, heu d’enviar un correu electrònic a la professora Marta, seguint les dates d’entrega. En aquest correu electrònic heu d’adjuntar una foto de la feina feta durant la setmana i, si feu el dossier a l’ordinador, podeu enviar l’arxiu del dossier fet. D’aquesta manera podrem corregir el vostre dossier, contestant al vostre correu.

ACTIVITATS DOSSIER DE POTÈNCIES I ARRELS:

El dossier de “Potències i arrels” conté activitats sobre exponents i arrels quadrades que podeu fer a casa per introduir el tema nou i començar a treballar.

Aquestes activitats són prioritàries, cal començar per aquest dossier. Un cop acabat el dossier de “Potències i arrels”, podeu fer les activitats complementàries.

El dossier conté la teoria i les activitats d’aprenentatge. No és necessari imprimir el dossier, podeu anar responent les preguntes en un full on consti el número de l’exercici, les operacions necessàries per resoldre’l i el resultat.

DATES D’ENTREGA:

Divendres 27 de març: Activitats d’aprenentatge 1, 2 i 3.

Divendres 3 abril: Activitats d’aprenentatge 4, 5, 6 i 7.

Divendres 17 d’abril: Activitats d’aprenentatge 8, 9, 10, 11 i 12.

Divendres 24 d’abril: Activitats d’aprenentatge 13, 14, 15 i 16.

Dijous 30 d’abril: Activitats d’aprenentatge 17, 18, 19 i 20.

Divendres 8 de maig: Activitats d’aprenentatge 21, 22, 23 i 24.

Divendres15 de maig: Activitats d’aprenentatge 25, 26 i 27.

Clicka sobre el dossier per descarregar-te’l: POTÈNCIES I ARRELS

ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES ONLINE:

Una vegada heu acabat el dossier de “Radicals i potències”, podeu continuar treballant amb aquestes activitats complementàries.

Accedir al web fent click a https://www.thatquiz.org/ca/

És una web amb activitats online de matemàtiques. Haureu d’escollir els següents temes per a practicar:

• Bloc Enters: exponents
  • Bloc Fraccions: identificar, aritmètica i simplificar.
  • Bloc Conceptes: gràfiques.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *