Fridays for future

Avui professors i alumnes del CFT Flor de Maig ens hem trobat al pati per unir-nos en els actes per condemnar el patiment del nostre planeta.
Hem vist la quantitat de brossa que hem acumulat només durant l’espai de la tutoria i és excessiva, l’hem de… Llegeix més»

El nou curs 2019-20.

El temps passa molt ràpid i ja tenim el curs començat i amb l’alumnat carregat de ganes d’aprendre i el professorat carregat de ganes d’ensenyar.
Esperem que tinguem un curs molt profitòs per a tota la comunitat educativa del CFT Flor de Maig.
En breu farem les… Llegeix més»

Vacances d’estiu

Finalment, les vacances d’estiu han arribat. Fa uns dies va ser per als nostres alumnes, aquesta setmana que acabem d’iniciar serà la darrera de treball per a alguns de nosaltres, i altres, s’hauran de quedar encara uns dies més a treballar.
Des del centre només us… Llegeix més»

Sant Jordi

Aquest any Sant Jordi ha estat el primer dia de retorn a la normalitat després de les vacances de Setmana Santa, i un cop  més ho hem celebrat tots junts amb tallers i activitats per a tots els gustos. Aquí teniu unes imatges del que va ser la nostra diada d’ahir.

Llegim poemes
La Sacra també ha vingut
Joc de pistes de la biblioteca
Aprenent a jugar a bitlles
Punts de llibres
Fent Roses molt dolces

Novetats a la biblioteca

Ens informen des de la comissió de biblioteca que hi ha novetats editorials a la biblioteca del centre, per fer-ne un tastet, podeu visitar el següent link

Partit de hoquei

El passat dissabte 9 d´abril l’equip de Flor de Maig es van enfrontar amb el Teb A de Barcelona, vam jugar a Mundet.
El partit va ser un partidàs,  vam tenir algunes dificultats per guanyar el partit però va estar molt ajustat.
El resultat va ser 2-3… Llegeix més»

Carnestoltes

Per celebrar el Carnaval a Flor de Maig vam fer diferents activitats:
Els alumnes de primer van anar de sortida a Sant Medir i van fer un dinar tots plegats.
Els alumnes de segon vam fer tallers de decoració, postres, truita de patates i el taller de… Llegeix més»