Per veure les imatges més grans, feu clic en cadascuna d’elles.

SORTIDA DEIXALLERIA

Ja sabem reciclar!
Els grups de 3r i 4t d’ESO vam anar caminant fins a la deixalleria de Cerdanyola del Vallès. Els monitors ens van explicar com podem reciclar. Després vam fer un joc: nosaltres havíem de classificar la brossa a partir d’imatges d’objectes reals que… Llegeix més»

Premis Cerdanyola Talent

Ahir l’alumnat d’AAGS i ATFIM van participar a la gala final del projecte Talent Factory Cerdanyola, on han presentat el seu projecte d’empresa de fusteria. Creació d’una empresa de fusteria especialitzada en mobiliari escolar fet a mà.
AAGS s’ha encarregat de fer el disseny gràfic i… Llegeix més»

Fira de Sabadell

Els dies 31 de març, 1 i 2 d’abril el Centre de Formació i Treball Flor de Maig tornem de forma presencial a la fira de formació professional de Sabadell. Aquests dies hi haurà un estand amb tota la informació del nostre centre. A més,… Llegeix més»

Marxem de pràctiques