Premis Cerdanyola Talent

Ahir l’alumnat d’AAGS i ATFIM van participar a la gala final del projecte Talent Factory Cerdanyola, on han presentat el seu projecte d’empresa de fusteria. Creació d’una empresa de fusteria especialitzada en mobiliari escolar fet a mà.

AAGS s’ha encarregat de fer el disseny gràfic i ATFIM de l’elaboració dels productes.

La primera comanda d’aquest projecte d’empresa va ser la realització dels diferents premis que es van entregar a la gala.

A la gala es va fer la presentació d’aquest projecte i van ser guardonats amb un premi especial.

Aquí podeu veure unes imatges de la gala d’ahir.

Moltes felicitats a l’alumnat que ha participat en aquest projecte i a l’equip docent que l’ha acompanyat en aquesta aventura.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *