Important

1- El Centre segueix obert.
2- A hores d’ara, el transport escolar i el transport públic han de funcionar amb normalitat.
3- Per l’alumnat de Formació Laboral de fora de Cerdanyola, recomanem omplir el certificat autoresponsable.
4- Per l’alumnat o les famílies que vinguin en transport privat des de fora de Cerdanyola, porteu amb vosaltres el certificat autoresponsable.

Us adjuntem el certificat ?

certificat_autoresponsable_desplacament

Noves mesures especials de contenció de l’activitat laboral i social per aturar la transmissió del virus de la COVID-19 ❗️

? Confinament perimetral de Catalunya durant tota la setmana, i municipal de cap de setmana (de divendres a les 6h a dilluns a les 6h)
❌ Centres comercials i recintes comercials tancats (excepte comerços d’alimentació o productes essencials)
? Comerços de més de 800 metres quadrats tancats
? Aforament als comerços d’un 30%
? Activitats culturals, d’espectacles públics, recreatives i esportives tancades. Excepte els arxius, museus, sales d’exposicions, galeries d’art, i centres de creació i arts visuals (aforament al 33%.)
? Se suspenen les activitats de lleure infantil i juvenil, l’esport escolar i les activitats extraescolars, excepte les que mantinguin el grup de convivència estable de l’escola.
? Es mantenen els bars i restaurants tancats
? Es mantenen les escoles obertes
? Continuen prohibides les reunions de més de 6 persones
⏰ Es manté el toc de queda.

? Més informació (https://bit.ly/3oGS9rU)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *