IMPORTANT per a tot l’alumnat i famílies

Bona tarda,

Aquest és un missatge que us envío per a tot l’alumnat, això vol dir ESO i Formació Laboral.

Hi ha dos coses que em preocupen molt:

1.- Molts de vosaltres demaneu accès a documents que no us pertoca, sobretot, em trobo en alumnat de Formació Laboral que em demana accès documents que són per a la ESO. Això té fàcil solució, llegiu bé darrera de la tasca si poso FL o ESO.

2.- També m’estic trobant en que molts pares o molts membres de l’alumnat, sobretot d’ESO esteu demanant accès amb correus que no són del domini flordemaig.cat, això no sé a què és degut però si pel que sigui l’alumnat no recorda el seu correu o la seva contrassenya, pot escriure’m a perezcm@flordemaig.cat i jo li facilitaré les seves dades.

Tant professorat (amb alguna excepció) com l’alumnat tenim configurat el correu de la mateixa manera:

cognom1+inicial2ncognom+inicialnom@flordemaig.cat

Us demano que tingueu en compte això que us dic perquè som més de 100 alumnes i totes les peticions que feu m’arriben a mí, ja que sóc jo qui puja les activitats que preparen tots els membres del professorat.

Gràcies per la vostra comprensió i espero no ofendre a ningú amb les meves peticions.

Sobretot, cuide-vos molt!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *