Així hem viscut la Diada de Sant Jordi!

Ahir vam celebrar Sant Jordi a Flor de Maig d’una manera ben especial!

Aquest any hem tingut una nova manera de celebrar Sant Jordi! Al matí, cada classe ha escollit una activitat  diferent per fer en grup (elaboració de roses, punts de llibres, auques…).

Després del pati hem gaudit dels Jocs Florals amb dinàmiques de Poesia, Narrativa i Estil lliure. La participació ha estat multitudinària. Ha estat molt emocionant escoltar als companys i companyes llegir, cantar, interpretar obres de teatre… La veritat és que el jurat ho ha tingut molt difícil a l’escollir els guanyadors de cadascuna de les categories. Els treballs que es van presentat estan exposats a la biblioteca! No dubteu en visitar aquesta expo!

PTVA representant l’obra que van preparar per l’escola bressol de Cerdanyola.

Però a més dels Jocs Florals, tots i totes han volgut posar d’alguna manera el seu granet de sorra per fer d’aquest Sant Jordi una diada espectacular. Per exemple, hem tingut paradeta d’intercanvi de llibres per donar una segona oportunitat als llibres que no llegim a casa.

Com a novetat, el professorat ha pogut comprar la rosa als alumnes d’AVOAP, que les han embolicat i decorat amb molt d’afecte. Les roses s’han exposat a sobre d’un drac espectacular que aquests dies han fet els alumnes d’ACAP.

AEHR com no podia ser d’una altra manera i ja ens tenen acostumats, van fer unes delícies en forma de rosa!!!

I els alumnes d’AFMIE porten setmanes treballant en les seves roses de ferro. Són espectaculars i posen de manifest tot el que han aprés fins el moment. Molt bona feina AFMIE!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *