Ontenim el 1r Premi. XVII Premis CAC a l’escola

El vídeo objecte d’aquest treball porta per nom “Comencem!” donat que ha de ser el punt de partida per iniciar el projecte Patis Biodívers a les escoles. Aquest vídeo és un recull de tot el que implica el projecte de naturalització dels patis, tant per les escoles com pel CE El Segre.

Els docents que participem en el projecte Patis Biodívers pretenem que els joves presentin el projecte a les escoles en el moment d’iniciar el procés. Per fer-ho vam decidir que caldria elaborar un producte audiovisual que ajudés als joves a presentar-se i a posar en valor el que fan al nostre Centre.

Aquest producte és el que presentem als XVII Premis CAC a l’escola per tal de donar més visibilitat a un col·lectiu, que malgrat hagi pogut cometre errors, tinguin la possibilitat de canviar la mirada, tant la seva com la de la resta de la societat.

I la veritat que estem molt contents d’haver obtingut un Primer Premi en la categoria centres Educatius.

Enhorabona a tots els mestres i especialment als nostres alumnes, ja que sense ells no hauria estat possible.