Serveis digitals

EQUIPAMENT INFORMÀTIC

DOCENTS:

• Tot el professorat del Claustre disposa d’un ordinador portàtil, cedit pel Departament d’Educació gràcies al PEDC.
  • També disposem d’ordinadors del Departament de Justícia amb accés a internet i a la xarxa local.
  • Equip multifunció A4 Color Konica Bizhub C3350i, amb funcions d’impressió i escàner solament des dels ordinadors docents de les aules.
  • A més també disposem d’impressora i escàner del Departament de Justícia. Accés amb targeta.
  • Els mestres també disposem d’un ordinador de sobretaula situat en cadascuna de les 4 aules, amb navegació per usuari autenticat. També amb opció d’impressió.

ALUMNES:

• L’alumnat disposa d’ordinadors de sobretaula, amb teclat i ratolí. Concretament disposem de 28 ordinadors repartits entre les 4 unitats docents. Els alumnes poden navegar per llista blanca, això significa que solament ho poden fer amb aquelles pàgines prèviament acceptades i revisades. Aquests ordinadors no disposen d’opció d’impressió.
  • En 2 aules hi ha panells interactius i en les altres 2 hi ha pissarres digitals amb projector, que estan pendents de renovació.

ALTRES INFORMACIONS:

• El centre NO disposa de xarxa wifi i per tant a les aules disposem d’internet gràcies als usuaris autenticats (només per docents).
  • Les aules disposen d’un espai web (Nodes) amb la informació pública: https://agora.xtec.cat/ce-elsegre/ S’hi poden trobar informacions estàtiques, que es revisen periòdicament, i articles sobre les activitats que es van duent a terme en el nostre dia a dia.
  • Per organitzar els documents dels docents i permetre una col·laboració entre tot el personal s’utilitza l’eina Google Drive.