Premis el CAC a l’escola

Entenem que ha de formar part del nostre full de ruta, el ser presents en el context divers i plural que és la nostra societat. Pensem que en la mesura que es conegui aquest teixit de realitats, ben sovint diferents, la societat podrà arribar a conèixer-les millor i aportar quelcom per millorar-les.

És amb aquesta filosofia que els mestres del CE El Segre es presenten als Premis el CAC a l’escola (Consell Audiovisual de Catalunya), per fer més present la nostra organització en aquesta nostra societat.

L’any 2015-2016 presentem als premis el vídeo, “En català, sí! en català”, on el resultat va ser un reconeixement a la feina feta per ensenyants i menors i joves materialitzat amb un diploma ple de contingut.

L’any 2016-2017 presentem el vídeo, “Espurnes pedagògiques” on el resultat va ser un segon premi, dotat amb 500 euros que es destinaran a recursos tecnològics per poder continuar treballant en aquests formats.

Anem al CosmoCaixa de Barcelona a recollir el premi!

L’any 2017-2018 ens hi vam tornar a presentar amb el vídeo “Només una oportunitat”. Aquest cop no vam aconseguir cap premi però només el fet de participar ja va ser molt important per aquests nois.

Aquest curs 2019-2020 ens hem tornat a presentar, malgrat la pandèmia. I amb el vídeo “Comencem” hem volgut donar més visibilitat al nostre col·lectiu. És un recull de tot el que implica el projecte de naturalització dels patis, tant per les escoles com pel CE El Segre.

I estem molt contents d’haver obtingut el Primer Premi en la Categoria Centres Educatius, dotat amb 1000 euros que es destinaran a material escolar.