Jocs Florals Escolars

El Departament d’Educació convoca cada any els Jocs Florals Escolars de Catalunya. Aquest cop, i en un context de migració i arribada de menors no acompanyats, el CE El Segre no es aliè a aquest impacte i alguns d’aquests joves volen explicar la seva vivència del procés migratori i la seva arribada a Catalunya. Se’ls diu que el relat pot ser fictici i algun autor utilitza aquest recurs i els altres volen i demanen poder explicar aquest procés.

Tot plegat ha conduït a què en l’acte de reconeixement de guardons realitzat el 31 de maig de 2019 a COSMOCAIXA Lleida, atorga el primer premi en categoria E en la fase territorial al nostre Centre.

Tot això ha conduit a ser presents a la final. Tots els guanyadors de fases territorials passen a la fase final, i en l’acte realitzat a Barcelona, a les cotxeres de Sants, el nostre alumnat ha estat guanyador de la fase nacional.

Tot seguit us deixem el text guanyador de la categoria Educació Especial d’Educació Secundària Obligatòria realitzat per alguns dels nostres alumnes “La meva presó és la meva llibertat”

Cliqueu en el següent enllaç i deixeu-vos portar pel relat!

RELAT