Revista Erges

Què entenem per revista escolar? La podem definir com aquella publicació que té el seu naixement i desenvolupament íntegre fins esdevenir un producte final a punt de poder-se llegir dins del marc escolar. És el fruit d’un esforç i treball col•lectiu de la comunitat educativa per difondre les inquietuds i el resultat pedagògic del centre.
La idea de crear una revista escolar al CE El Segre va sorgir durant el curs acadèmic 2008-2009, amb la publicació del nº 0, sota la direcció de dues mestres de l’àmbit sociolingüístic.

Perquè el nom ERGES? Bé, després d’una consulta amb tots els companys, a un d´aquest se li va ocórrer invertir les lletres del nom del centre (ERGES-SEGRE), idea que a tot el claustre de mestres ens va semblar molt adient. Així va néixer la revista ERGES amb la idea d’ensenyar, distraure, entretenir, encuriosir, animar i divertir a tota persona que la llegeix.

En definitiva la confecció de la nostra revista ha estat un treball interdisciplinari que ha fomentat la participació d’alumnes i mestres, permetent millorar les habilitats escrites, promovent la discussió per trobar vies de solució a diferents problemes, coordinant esforços i incorporant materials variats i atractius, com és l’ús de les noves tecnologies que enriqueixen i faciliten l’aprenentatge.

Us deixem una imatge de totes les portades que resumeixen aquests anys d’esforç.

I tot seguit si cliqueu a sobre la imatge podreu veure l’última edició, la del curs 2020-21. Esperem que us agradi.

Revista Curs 2019-2020. Tot seguit la podreu llegir.