Patis Biodívers

El projecte “Patis biodívers” implica que els alumnes que actualment estan cursant el Programa de Formació i Inserció (PFI) d’auxiliars de vivers i jardins del Centre Educatiu el Segre i els que realitzen l’àmbit pràctic del Programa de Diversificació Curricular, de l’Ensenyament Secundari Obligatori, es coordinin amb la comunitat educativa de les escoles per naturalitzar els patis i incrementar la riquesa de flora i fauna per crear llocs més agradables i divertits.

Alhora el projecte “Patis Biodívers” impregna i promou un compromís cívic, millora les competències professionals i afavoreix una millor autoestima i resiliència. L’alumnat troba sentit al seu aprenentatge perquè es converteix en una realitat en forma d’acció.

Tot seguit us deixem amb unes imatges que resumeixen molt bé aquesta vinculació amb les escoles de primària.