Sant Jordi 2023

Un any més, al Centre Educatiu El Segre, articula una part del currículum, concretament la competència en consciència i expressió culturals, que implica comprendre i respectar la forma en què les idees i el significat s’expressen de forma creativa i es comuniquen en les diferents cultures.

En aquest cas la cultura catalana, fent referència a les festes populars i tradicionals, aquest cop, al voltant de la diada de Sant Jordi.

Amb roba vella reciclada i papers, tant de diaris com de diferents textures, els alumnes han realitat un collage en uns dibuixos gegants del conte (cavaller, princesa, drac i la rosa).

En l’àmbit sociolingüístic s’ha confeccionat una auca de Sant Jordi amb els seus dibuixos i respectius rodolins, elaborats pels menors i joves i un diccionari visual de gran format amb imatges i el seu significat en català, castellà i anglès.

I com no pot ser d’altra manera, l’alumnat ha realitzat roses amb feltre per a poder-les repartir a totes les persones que treballen al centre educatiu.

I tot seguit us deixem amb unes fotos. Esperem que us agradin.