Uns mànagers de primera (Projecte Gamificació Intercentres)

El curs passat des de les sessions de coordinació TAC, se’ns va animar a què realitzéssim un projecte de gamificació amb els alumnes de tots els centres de justícia. I va ser en les diferents trobades que vam anar dissenyant aquesta tasca.

En aquest projecte va col·laborar un grup de música del Raval anomenat “La Llama”, on cada setmana els seus integrants ens enviaven vídeos amb els reptes a desenvolupar. Així els alumnes tenien una setmana per dur a terme el repte, es penjaven en un drive i a més a més havien de votar aquells reptes que els agradessin més.

Tot seguit us deixem amb els 4 reptes creats pels alumnes del nostre centre.

Repte 1

Dibuixar un logo per al grup de música.

Tot seguit us deixem amb els 4 reptes creats pels alumnes del nostre centre.

Repte 2

Elaborar les 3 preguntes més creatives per als integrants del grup musical.

1. ¿Cómo os conocisteis entre vosotros y a quién se le ocurrió la idea de montar este grupo?

2. ¿Alguno de vosotros habéis estado en algún centro de justicia? ¿Por qué motivo cantáis sobre la justicia?

3. ¿Os gustaría venir a conocernos en persona y nos haríais un pequeño concierto?

Repte 3

Crear el cartell per a un concert posant el logo del grup, data, preu…