Treballem la competència digital

La competència digital implica l’ús actiu, confiat, crític i responsable de les tecnologies digitals per a l’aprenentatge, el treball i la participació en la societat. Per això des de l’aula de llengua s’anima als alumnes a crear diferents presentacions, segons les preferències de cadascú, amb el CANVA, una eina online de disseny gràfic. I amb això aconseguim:

• Promoure la competència digital de l’alumnat a través d’aquesta plataforma.
  • Aplicar les diferents estratègies i eines digitals de manera competencial i transversal.
  • Conèixer les possibilitats que ens ofereix el CANVA i per crear diferents recursos que garanteixen l’atenció a la diversitat des de l’enfocament DUA (Disseny universal de l’aprenentatge).

I tot seguit us deixem amb alguns dels treballs dels nostres joves. Cliqueu a sobre la imatge si voleu veure el treball sencer.