Som finalistes als mSchools Awards!

Estem molt contents de comunicar-vos que som finalistes dels mSchools Student Awards 2024 en la categoria Mobile History Map amb el projecte “Redescobrim els edificis de Lleida” que han realitzat alumnes d’ESO i del PFI del nostre centre.

L’objectiu d’aquest concurs és promoure els projectes desenvolupats pels propis alumnes i compartir-los a la plataforma digital Mobile History Map, una web i una app de georeferenciació que promou el treball per projectes i l’aprenentatge servei. El treball a través de la plataforma digital Mobile History Map fomenta les habilitats digitals, creatives i col·laboratives dels alumnes en el desenvolupament de projectes singulars i de qualsevol àmbit curricular relacionats amb el seu entorn més proper (barri, municipi, comarca, etc.)

El proper 8 de juny serà la cerimònia d’entrega de premis al Museu Marítim de Barcelona i està clar que hi assistirem.

Us deixem amb el vídeo que hem presentat, el pòster i l’enllaç al nostre escenari.

Enllaç al Pòster del projecte

Enllaç a l’escenari: Redescobrim els edificis de Lleida