8M DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

Per avançar cap a un futur equitatiu i sostenible, cal comptar amb les nenes i les dones i garantir-los l’oportunitat d’aprendre i liderar en totes les activitats humanes.

Des del Departament d’Educació, en el Dia Internacional de les Dones, ens sumem al missatge d’ONU Dones: Invertim en dones. Accelerem el progrés i proposem activitats per sensibilitzar l’alumnat i tota la comunitat educativa sobre els drets de les dones i la necessitat de treballar per a un futur en què sigui important la cura personal, col·lectiva i mediambiental.

Per això al centre celebrem la Setmana de la Igualtat, del 4 al 10 de març on intentem conscienciar a tothom de la importància d’aquest dia. Tot seguit podeu veure les activitats que s’han realitzat:

Cartell elaborat pels joves del Taller d’Inserció Laboral.

I perquè els nostres alumnes en siguin partícips, a les aules s’han dut a terme diferents activitats:

• Elaboració i lectura del manifest.
  • Elaboració d’una enquesta per conèixer les dones del centre. Amb aquesta enquesta s’ha elaborat un Kahoot.
  • Treball de tutoria grupal amb diferents activitats, que giren entorn aquest tema.
  • Recull de fotografies de dones en el Plafó de la Igualtat.
  • Visionat de la pel·lícula “Quiero ser como Becham”.

I com a mestres, estem molt contents d’haver participat en el concurs de Cartells que s’ha dut a terme al centre. Per això us el compartim. Esperem que us agradi.

Tot seguit us deixem amb un collage de fotografies perquè us feu una idea del que hem realitzat.